Գարդենիա

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Հիդրոպանիկան ջերմոցը որպես ուսումահետազոտակա միջավայր

Оставьте комментарий

Որոշակի տվյալներ հիդրոպոնիկայի մասին

Հիդրոպոնիկա (հունարեն՝ ύδωρ — «ջուր» և πόνος — «աշխատանք»), բույսերի աճեցումն առանց հողի, արհեստական լցանյութերի վրա սննդարար լուծույթի պարբերաբար մատակարարման եղանակով, որն անհրաժեշտ է բույսերի նորմալ աճի և զարգացման համար։
Անհրաժեշտ նյութեր
1․Սան տեխնիկայի համար նախատեսված խողովակներ իրար միացման սասարքավորումներով 30մ
2․միջին հզորոությամբ պոմպ ջրի շրջանառման համար
3․ Հեղուկ սնուցող նյութ հիդրոպոնիկայի ինստիտուտից
4․ Արևի լույսին փոխարինող լամպեր
5․ Պոլիէթիենաային կտոր
Նախագծի նպատակը
Աճեցնելով տարբեր բանջարեղեններ, տարբերակել այն բույսերի ցանկը, որոնք ավելի լավ կաճեն այդ պայմաններում
Նույն եղանակային պայմաններում աճեցնելով միատեսակ բույսեր թե հիդրոպոնիկ, թե սովորական (հողի մեջ) պայմաններում կատարել ամենշաբաթյա գրառումներ և անցկացնել համեմատություններ երկու տարբեր միջավայրերում միատեսակ բույսերի աճի վերաբերյալ
Մասնակիցներ
4-5րդ դասարանի սովորողներ
Արդյունքում
Սովորողների տեխնոլոգիական նոր հմտությունների և կարողությունների ձեռք բերում
Ուսումնաարտադրական գործընթացին
Հետազոտական կարողությունների ձեռք բերում համեմատությունների արդյունքում
Ստացված արտադրանքի իրացմանը անմիջական մասնակցություն

Автор: shoghikpoghosyan

Ես Շողիկ Պողոսյանն եմ: Ծնվել եմ 1960թ. մարտի 21-ին: Ավարտել եմ Օրջոնիկիձեի անվան թիվ 11 դպրոցը: Ունեմ միջին մասնագիտական կրթություն: 1987թ.-ից աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում:

Оставьте комментарий

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.