Գարդենիա

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Մարտ ամսվա կատարված աշխատանքները

Оставьте комментарий

Ամենօրյա խնամք Քոլեջի ծաղիկների սածլանցում (բույսեր կենդանիներ) բնագիտության լաբորատորիայում
Նախապատրաստական աշխատանքներ Մեդիա կենտրոնի հարակից այգում տեղադրված թաղարները ծաղկող բույսերով լրացնելու համար
Մարտի սկզբին «Էյ Թի Փի» բարեգործական հիմնադրամի հետ ուղիրղ կապի հաստատում և հնդիպում Հարավ Արևմտյան թաղամասի պատասխանատու Հայկի հետ։
Խաչփառ գյուղի «Էյ Թի Փի» կազմակերպությանը պատկանող տնկարանից մոտ (նախապես ամրագրված) 70 տնկիների ձեռք բերում, տեղափոխում Քոլեջ և դրանց տնկման կազմակերպում Քոլեջի ուսանողների և այգեպան Գեորգիի օգնությամբ։
Կրթահամալիրի մրցանկակիրներին տրամադրվել են բույսեր թաղարներով Նվեր բույսեր
նախապատրաստվում ենք մասնակցել  Flowers festival-ին ծաղիկների և բույսերի ամենամեծ ցուցահանդես վաճառքին՝ ներկայացնելով ծաղիրների սածիլներ, սեմեր, թեյախոտեր և տարբեր ծառայություններ՝ խորհրդատվական և գործնական
Պատրաստվում ենք նոր Գարնանային ծաղկաձոն մայրիկիներին 2024 նախագիծը ներկայացնել նոր ձևաչափով
Սկսել ենք սերմերի օնլայն վաճառք, ունենք փոքրիկ հաջողություններ,տվյալները կհրապարակվեն ավելի ուշ
Ունեմ կամավորների փոքրիկ ջոկատ,որի անդամները սիրով օգնում են

Աշխատում եմ շբաթվա բոլոր 7 օրերը՝ 09ից-19ը։

Автор: shoghikpoghosyan

Ես Շողիկ Պողոսյանն եմ: Ծնվել եմ 1960թ. մարտի 21-ին: Ավարտել եմ Օրջոնիկիձեի անվան թիվ 11 դպրոցը: Ունեմ միջին մասնագիտական կրթություն: 1987թ.-ից աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում:

Оставьте комментарий

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.