Գարդենիա

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Բույսերի աշխարհում

Оставьте комментарий

Այսպես է վերնագրել իր պատումը Լիլիա Զախարյանը: Նպատակը՝«իմ թաղարը» նախագիծը մեկնարկելն էր, իսկ մեկնարկը հաջողվեց: Համոզվենք ծանոթանալով Լիլիայի պատումին և տեսանյութին:
Արևելյան դպրոցի հինգ տարեկանները այցելեցին Քոլեջի բույսերի լաբորատորիան։ Սկսում ենք    «Իմ թաղարը» նախագիծը։    Տիկին Շողիկը մեզ տարբեր սենյակային բույսերի  կտրոններ բաժանեց։ Այնուհետև, ստեղծեցինք անվանական կտրոն-թաղարներ, դրեցինք թափանցիկ բաժակների մեջ, որպեսզի արմատակալմանը կարողանան հետևեն սովորողները։ Սովորողների տպավորությունների մասին դիտեք մեր տեսանյութը։

Автор: shoghikpoghosyan

Ես Շողիկ Պողոսյանն եմ: Ծնվել եմ 1960թ. մարտի 21-ին: Ավարտել եմ Օրջոնիկիձեի անվան թիվ 11 դպրոցը: Ունեմ միջին մասնագիտական կրթություն: 1987թ.-ից աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում:

Оставьте комментарий

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.